Dagens mat och träning

jag vägde mig idag och vågen stod på 60,8 kg. Det känns SÅ skönt att det går åt rätt håll :)
 
Idag planerade jag min mat såhär:
 
Frukost: Äggröra med kalkon och gurkstavar
 
Träning: Jogga 5km intervaller
 
Lunch: Lamm med en grillad grönsallad och fetaost med olivolja över och lite walnötter
 
Mellis: Fetaost med kalkon 
 
Middag: LCHF köttfärslimpa och grönsallad med olivolja och sås på havregrädde och champinjoner.
 
Jag äter aldrig mer än 100g proteinkälla till lunch och middag och inte mer än motsvarande 28g fett och 200g grönsallad. 
 
Eftersom jag väger maten noga och äter mycket grönsaker är detta enligt mig MITT sätt att göra LCHF och det passar mig.
 
 
I denna blogg kommer jag även börja ladda för att springa gbg varvet i maj nästa år! Mitt längsta joggingpass hittils är 1 mil! så det är verkligen en utmaning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mywayoflchf.blogg.se

Det här är en blogg enbart om kost och träning och de sätt jag lever på som är en variant av LCHF

RSS 2.0