min mat dag:

 
Frukost: havreyughurt med kokosflingor, rökt skinka med fetaost och gurkstavar
kaffe
Lunch: Äggröra med havregrädde, walnötskross, fetaost, rejält med grönsaker
Mellis: Rökt skinka och en näve nötter
Middag: Kyckling med kokos och cashew
Kvällsis: Kaffe med en tesked kokosolja
 
Koksolja är mitt allra bästa tips! igår drack jag det inte och var super hungrig hela kvällen! idag drack jag det och mår som en prinsessa :P
 
 
Förresten så har havregrädde verkligen gjort att man klarar sig utan komjölk! och magen? inte ett dugg svullen....
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mywayoflchf.blogg.se

Det här är en blogg enbart om kost och träning och de sätt jag lever på som är en variant av LCHF

RSS 2.0