Ny älskling!

Lyckan är när en sån här snygging flyttar hem till oss :)

Till middag idag blev det lammfärsbiffar, hummus, sallad, sparris, tomatsalsa och myntayoughurt....mätt? 👍

Recept på biffarna:
500g lammfärs
1 citron
1 ägg
2 vitlöksklyftor
1,5 msk färsk rosmarin
Salt och peppar

Tvätta citronen och riv skalet
Blanda ägg och färs
Riv vitlök och fin hacka rosmarin
Blanda med färsen och salt och peppar
Stek i smör el olivolja 

I youghurtsåsen hade jag citronskal, mynta, vitlök och salt! Passade perfekt :)





Kommentarer
A

Jag är inte övertygad ;)

2013-09-15 @ 20:01:47
Sofie

Har precis hittat till din blogg. Såg verkligen gott ut, måste jag pröva någon dag!

2013-09-24 @ 16:34:10
URL: http://sofiesvrld.blogg.se/?tmp=86254


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mywayoflchf.blogg.se

Det här är en blogg enbart om kost och träning och de sätt jag lever på som är en variant av LCHF

RSS 2.0